11 Mart 2017 Cumartesi

Hafızası zayıf bir insanım. Bazen, özellikle de okuduğum kitaplarda, öyle cümlelerle, ifadelerle karşılaşıyorum ki, onu da beni götürdüğü yerleri de hatırlayabilmek istiyorum. O yüzden hep çizmişimdir satırların altını.

Ancak, çizildikleri ile kaldıkları çok oldu. Çoğunu unuttum, çoğu zaman dönüp bakmak ta gelmedi aklıma. Evimi taşıyıp ta kütüphaneyi yerleştirmek durumunda kalmasam, daha uzun zaman da giderdi bu böyle. Ama sayfaları karıştırıp, altı çizili cümleleri okudukça, kitabı okuduğum zamanları, ruh halimi, hatta o altı çizili cümleyi neden önemsediğimi hatırladım. Kimileri ise bazı gerçeklerin kusursuz ifadeleriydi. Her zaman bilip, hissedip te dile getiremediklerimizin söylenmiş halleri

Aklıma bu fikir geldi; daha kolay ulaşıp daha sık hatırlayabilmeme ve bu sefer paylaşmama da yardımcı olacak bir çözüm.

Okuyanlara sunabileceğim ise, belki o kitabı okuma arzusu uyandırması. 

Sevgiler...

P. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder